Графік роботи:

Будні: 08:00–19:00

Сб, Нд: 10:00–18:00

Замовляйте онлайн 24/7
Відправки здійснюється в усі дні крім П'ятниці

Адреса: вул. Базова, 20, Авангард, Одеська область, 67806

Повернення та обмін

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
У нашому інтернет-магазині можна повернути або обміняти будь-який придбаний у нас товар у період 14 днів.
Є 2 випадки повернення або обміну: товарів з браком (неналежної якості) та товари належної якості, які з будь-яких причин не підійшли покупцю.

 

Повернення та обмін товарів неналежної якості (з браком).

Покупець має право повернути товар на протязі 14 днів з моменту покупки. Для оформлення, потрібно звʼязатися з нами за контактами вказанними на сторінці “Контактна інформація” та запросити оформлення. Менеджер підкаже як відправити товар до нас, та попросить у вас номер картки банку у випадку повернення. Якщо брак підтвердився, ми зробимо вам повернення коштів або обміняємо на аналогічний товар.
Процес зазвичай займає до 7-ми робочих днів, ми отримуємо товар висилаємо інший на обмін або повертаємо вам кошти на карту. У такому випадку зворотню доставку сплачуємо ми.
 

Повернення та обмін товарів належної якості (за бажанням покупця).

Покупець має право повернути товар на протязі 14 днів з моменту покупки. Для оформлення, потрібно звʼязатися з нами за контактами вказанними на сторінці “Контактна інформація” та запросити оформлення. Менеджер підкаже як відправити товар до нас, та попросить у вас номер картки банку у випадку повернення.
 
Умови повернення:
 
  • товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем:подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.;
  • товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Процес зазвичай займає до 7-ми робочих днів, ми отримуємо товар висилаємо інший на обмін або повертаємо вам кошти на карту. У такому випадку зворотню доставку сплачуємо покупець.
 
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.